Zahradní nábytek z tuzemska,

ciziny ale i vlastní výroby...

Nepřihlášený uživatel
0
My Cart
0
×
 x 

0

Zboží rozesíláme v nesložené podobě po celé ČR prostřednictvím některé přepravní služby. Dopravou se rozumí pouze vyložení zboží za první zamykatelné dveře, nikoliv rozmístění a stěhování. Vždy vybíráme pro Vás tu nejlevnější variantu.

Poškození zboží při prepravě

Kupující je povinnen prohlédnout zboží hned při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození s řidičem sepsat protokol o poškození zboží. V tomto případě zboží prosím rozbalte a převezměte pouze v případě, že není nijak poškozeno. Odpovědnost za vady způsobené při přepravě nenese prodejce, nýbrž dopravce. Upozorňujeme zákazníky, že na reklamace mechanického poškození výrobku nahlášené po podpisu dodacího listu (podpisem kupující souhlasí s jeho převzetím a potvrzuje dopravci, že zboží dorazilo nepoškozené vinou dopravy) a odjezdu řidiče nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

Děkujeme za pochopení.

Cena za dopravu

Cena od - do Poštovné
do 2 500 Kč 120 Kč + 38 Kč dobírka
2 500 - 4 000 Kč 180 Kč + 38 Kč dobírka
4 000 - 6 000 Kč 240 Kč + 38 Kč dobírka
6 000 - 100 000 Kč zdarma


Záruka na zboží

Délka záruční doby činí dle obchodního zákoníku 24 měsíců. Je-li u některého typu prodloužená záruka, je u výrobku vyznačena. Záruka se vztahuje na eventuálně poškozené části při jasně prokazatelné vadě materiálu, nebo konstrukce. Jako nárok na uplatnění reklamace nelze uznat běžné opotřebení výrobku, což se týká zejména potahových materiálů, čalounění či koleček. Záruka začíná běžet ode dne převzetí zboží (v případě odeslání zboží prostřednictvím pošty nebo přepravní služby platí den odebrání od přepravce).

Reklamace

Vadné nebo poškozené výrobky musí být vždy zaslány zpět k dodavateli z důvodu řádného vyřízení reklamace. Po dohodě s námi lze zaslat jen fotografie poškozených částí. Ke každé reklamaci musí být přiloženo krátké písemné vyjádření s popisem vady včetně kopie daňového dokladu. Zboží je možné předat k reklamaci osobně v naší kanceláři ve Starém Městě nebo ho zákazník zašle na vlastní náklady prostřednictvím přepravce. V tomto případě kupující zodpovídá za přepravu a případné škody při ní způsobené.

Na vyřízení reklamace má prodávajcí nárok max. 30 dnů, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Třicetidenní lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet dnem následujícím po uplatnění reklamace kupujícím. Po uplynutí této lhůty má kupující právo požadovat výměnu zboží nebo od kupní smlouvy odstoupit (požadovat vrácení peněz).

Zrušení objednávky

Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoliv před jejím závazným potvrzením. Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že prodávající nesplní podmínky dodání. V případě stornování potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním. Prodávající uplatní právo na úhradu škody zejména v případě nákupu zboží "na objednávku", které bylo nutné na přání zákazníka obstarat nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů, jako zbytečná doprava atd.

Prodávající má právo stornovat objednávku bez udání důvodu nebo z důvodu, že se zboží již nevyrábí, nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena či dodací podmínky. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu (nejpozději však do 10 pracovních dnů).

Možnost vrácení zboží

Zboží zakoupené prostřednictvím internetového obchodu může zákazník podle odstavce 6 novely Občanského zákoníku č.367/2000 do 14 dnů od jeho doručení vrátit bez udání důvodu (jedná se pouze o soukromé osoby nikoli podnikatele - IČO). Zboží musí být nepoužité, zabalené v originálním obalu, nepoškozené, vhodné pro další prodej. Balení musí obsahovat veškeré původní příslušenství. Zásilku vráceného zboží je třeba odeslat na vlastní náklady a to do 14 dnů od doručení kurýrní službou.

Při zaslání vráceného zboží dobírkou, nebude tato přijata! U vrácené zásilky musí být přiložena kopie daňového dokladu vydaného dodavatelem. Vráceny budou pouze peníze za zboží, nikoli za dopravu zboží. Před vrácením zboží nás prosím kontaktujte e-mailen nebo telefonicky, abychom Vaši zásilku očekávali. Peníze budou vráceny poštovní poukázkou nebo na účet dle přání zákazníka.

Kupující nemůže odstoupit podle odstavce 7 novely Občanského zákoníku č.367/2000 od kupní smlouvy nebude-li splněna některá z výše uvedených skutečností.

Děkujeme za projevenou důvěru.

×

TOP